Do Your Best to Get the Best

Welcome To My Blog :: ‘Winter In My Dream’

 

Haiii….

Hello…

Annyeonghaseyo…

Moshi-moshi…

For all who see my blog, I would like to thanks…:D

♪♪*♪♪

Blog ini hadir karena saya ingin menyimpan semua karya saya disini,

saya sangat Berharap, – walaupun kalian(para readers) kagak mau komen,

nggak apa-apa deh, yang terpenting nilai aja hasil karya saya, walaupun hanya

bergumam di dalam hati… wkwkwk#I’M SO SAD:p

Tapi kalau bisa sih komen yaa…:)#Ngarep dong!

Ok, saya berharap readers menyukai semua tulisan yang saya buat dengan

segenap hati dan jiwa, dengan berbagai macam pengorbanan, dan berbagai

macam perjuangan… #Lebay:P

Baiklah, cukup sekian dan terima kasih,

Selamat Membaca:):D

Winter in my dream Admin^,<

Loose

Loose

Apa kamu selama ini merasa seperti didalam penjara ? begitukah ? tenang aja Mr, dari sebulan yg lalu kamu sudah bebas, pergilah, lakukan apa pun yg kamu mau. karena sudah tdk ada yg mengawasimu lg, tapi percayalah, aku tidak pernah ingin memenjarakanmu, aku hanya ingin memberikan apa yg seharusnya aku berikan sebagai kekasihmu. tapi ternyata, perhatian ku salah ya ? sehingga kamu berpikir kalau aku mengekangmu ? maafkan aku… sekarang, aku tdk akan mencoba memasuki kehidupanmu lagi, begitu besar dinding yg menghalangi kita, sampai kapanpun perbedaan kita tak akan pernah bisa menyatukan kita… 😥
Kamu itu bagaikan angin sekarang, aku selalu merasakan kehadranmu, dimanapun dan kapanpun itu seperti halnya bayangan, yg selalu mengikuti, tetapi aku tak bisa menggapaimu ataupun melihatmu…
Kamu benar-benar lepas dari jangkauanku sekarang…
Tapi, satu hal yg perlu kamu tau, bahwa do’aku selalu menyertai langkahmu, apa pun yg kamu putuskan, baik itu dalam hal karir, tujuan, ataupun pasangan, semoga itulah yg terbaik… 😉 amin
Oya, naikin tuh timbangan badan, 5kg aja cukup kok, dasar Mr. Jerapah ^_^v
Jangan terlalu lelah, dan jangan pernah lalai dalam sholat (y)
oya, kebiasaan buruk yg suka ‘nggak ngejawab pertanyaan orang’ itu dihilangkan ya ? bikin penasaran tau.. :/
Oh, satu lagi !sifat batu mu itu lhooo Mrrr… jangan dipiara, kasian orang2 yg kamu cuekin.. okeee (y)
See you, until… (?) i don’t know, are we can meet again ??? entahlah… serahkan semua pada takdir 🙂

The Rain

Hujan…

Kembali mengingatkanku tentangmu

Hujan…
Kembali membuatku tak sanggup menahan air yang berusaha keluar dari kedua mataku

Hujan…
Kembali membuatku mengenang semua kenangan yang pernah kita lalui saat kita bersama,

Hujan…
Selalu membuatku merasa bahwa kau ada disisiku
Walaupun itu hanya sekedar mimpi bagiku

Hujan…
Selalu membuatku berharap akan ada pelangi yang muncul setelah hujan berhenti
Pelangi dengan berjuta keindahan yang dipancarkan oleh kilauan warna-warninya

Hujan…
Juga selalu membuatku berharap akan muncul bintang-bintang yang menghiasi langit malam ketika hujan mulai berhenti menebarkan kesegaran dari sejuknya air yang jatuh

Bagiku, hujan adalah ‘sesuatu’ yang sulit untuk dijelaskan
Karena bagiku, hujan selalu ada disaat aku benar-benar membutuhkan air yang jatuh membasahi seluruh tubuhku

Membuang segala masalah yang sedang ku hadapi,
Hanyut bersama butiran air yang jatuh ke tanah dan mengalir entah kemana

Hujan membuatku bahagia

Hujan…
Juga selalu ada disaat aku merasakan kebahagiaan,
butiran airnya yang jatuh juga menemaniku disaat aku merasakan indahnya jatuh cinta,

Hujan selalu menemaniku disaat aku sedih maupun senang
Karenanya, Hujan begitu berarti…

If

Why is it so hard to forget you?

And why fall in love with you I didn’t take a long time?

I always think of a word that includes all desire to defy destiny, that says if

I wish I could forget you as soon as I love you, forget you like the wind that blows without the need for a long time, maybe even only takes a few seconds

I wish I could forget you as your foot steps away away

Go along with your shadow that will not ever return

Had we more time for longer, so it makes a lot of memories stored in memory separately in the brain and heart

Forgotten you disappear like clouds buffeted by the wind

Forgotten you like heavy rain fell from the sky, and do not stop until the remaining water at all, except the puddles that the longer will also dry up

Even so, there will be a rainbow in the sky after the rain came

Rainbow is like the memories we have left, which will never be forgotten even to the end of my age limit …

A Letter to friend

Where are you now ?
How are you, friend ?
Always fine, right ?
Why do you never give me a news about you ? do you too busy, so that just said “hello” not ever can be
You know, i’m missing you here
I miss all of the togetherness that we’ve been through with others
Why do you lost, friend ?
Now, you only leave a trail that eventually that trail would be lost without the slightest trace
Do you remember our conversation about that time ?
Saat wisudaku dan temanku nanti, kamu akan datang, walaupun mungkin saat ini dan sampai kapanpun kamu tetap menghilang dan memutuskan segala komunikasi antara kita, apakah kamu akan tetap memenuhi kata-katamu itu ?
Do you will coming ?
You’re not just a friend to me, but also a brother who had been occupying the place my heart
Hopefully, all the friendships that have been established in recent months did not end in vain…

Positif Thinking from a Problem

Sorry, if there is a common name and place, please allowed.. hehe;)

Last night I fell asleep with the tears that hung cheek, and this morning I woke up in tears. Want to know why? because I think there is something missing from habit I always do, that is, the first time when the eyes are open, I always check the hp that I put under my pillow, and then there will be a message sender’s name listed there, =>;; “Mr. “, saying ” Selamaat pagiii have a nice day yaa, do not be late for lunch.” It’s always been done, =>; (If the mood was good) hehe basic Mr. Moody. : p but now, I no longer meet my hp screen name after I woke up from deep sleep.

Sad really, it’s for sure. But what can we do? all was over, I had the life I have lived, I still have a responsibility that must be I meet, and he was also the same.
What’s more, I have to realize myself, to give up hope on what will probably not be realized,
We’re different.
My love is for him, but his love is not for me.
I was sincere to him, but he? I doubt it. Because I was not there his heart.
By the way, talking about destiny.
Why do we have to be met if it is to be separated? and too painful to part with, no one else knows, only God knows everything …
All the memories I have stored in my box moment..
By the way about the box moment, whether a memento that I give are stored? or discarded? or lost?
Awas aja ya, sebelumnya sudah aku wanti-wanti, jangan dibuang, jangan dikasih ke orang lain, atau apa pun itu, pokoknya suka nggak suka, tuh hadiah harus disimpan…
And Someday, when I was in a small park located behind my house, when I was sitting with my husband enjoyed a coffee in the morning, when a little child come up and said, “Mom, tell me about the experience of your love mama, c’mon maa …” nah, that’s when I’m going to put this story in the list of stories that will always be remembered and I will tell this to my sweet little boy/girl … 🙂

Vibration

You like the sound of the beach came into my soul

Impression on the senses of hearing due to a thundering voice

Like the waves crashing around my ankles wet

Moisten dry hearts long for the past

Gives freshness when I need it

Giving happiness when I began to feel sadness

Provide warmth when I start to feel cold

Give love when I’m not sure there is a sense that

And provide wonderful memories when I became convinced that there beautiful memories

And now, I feel all of these things …

Standing next to you, together enjoying the roar of the surf on the beach

Walking behind you noticed how strong you are to be able to protect

And feel the warmth of a blue jacket you lend me …

Really, I love this moment …

And second, I’m sure, I’ve fallen …

Who am I in your eyes ?

Who am I in your eyes?

Do I mean in your life?

Did I get a place in your heart?

I have a heart that can feel pain when you start to hurt

I have the energy that will be weakened when you make me tired

Tired of the way your nature

You are stubborn

You are selfish

You were very hard for me conquests

I know, I’m not her, and never be like her

I know, the love for her will never change, even balance her feelings for me too I guess is not possible

She was too far away to be bottom of your heart

As for me?

I’m just a stranger, who tried to penetrate the thick walls of your heart

You like the wind

I can feel, but can not reach you to be my folded arms

You was there before me, but I could feel the presence

You did look at me now, but I can not see my reflection in your eyes

Your physical body is with me, but your heart?

I doubt with all this

You always made me confused, I can not feel the love that I’m supposed to feel

Sometimes, I think of giving up, stop all this and tried to leave

Go left everything…


{W A I J I M A J I}

a world that you've never met

FFindo

FanFic For Friends

I My Me Mine!

Just another WordPress.com site

Booboochingu

FanFiction & Art's Blog

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.